2012年11月3日 星期六

覆診

   今日返左勞醫生到覆診,今日勁多人去睇,多人到連位都無得坐,好彩好快就到我啦,醫生今日同我照下旦旦嘅進度,問我呢幾日打針掂唔掂,我望住老公話係佢幫我打嘅,醫生問佢得唔得佢仲話無難度tim

    醫生一路照旦旦一路比我同老公睇,其實我唔太睇到,因為下面有d唔舒服,所以不能太專心睇,不過醫生就話我唔係咁多旦旦,每邊有5-6粒旦旦,不過佢話唔洗加藥,佢話已經夠旦旦啦,係佢心目中想要嘅數目,太多唔好喎,但我就唸如果多d旦旦就可以雪多d,穩陣d麻,因為如果一用晒d旦旦又要再比$88000好甘咖呢,希望唔須要啦!

   講返呢幾日打完針又無咩唔舒服肚谷谷喎,好采姐,仲唸住會有d唔舒服,跟住醫生又同我講我還是早期,只打了幾日針,唔會有太大感覺喎。11月5號又要返去比勞醫生照旦旦,醫生話如無意外11月10號會抽旦旦,好緊張呀,嗰日仲要係老公生日tim,呢個生日真難忘haha總之而家要放鬆放鬆再放鬆

  

沒有留言:

張貼留言