2012年11月20日 星期二

放胎後的-第6天

 今日個肚依然未有咩動靜,仲未有肚谷嘅感覺,呢兩晚都有用熱水浸腳,希望盡下人事啦...幫補一下....bb 加油呀

今日有位朋友SEND信息比我,我睇完之後個心都沈左一沈,呢個朋馳就係當人同我一齊睇水晶佬,亦都係我第一編所寫嘅BOLG迷信,當日我同呢個FD去睇呢個水晶佬,佢會計完之後會話我地知點點點....其中一樣就係話我呢個FD會無左一個BB,當時聽完都不以為意,事隔一個月到嘅今日,我呢個朋友同我講佢有左,本來係一仵好開心嘅事,點知醫生話佢係宮外孕,要立即做手術仲要切左一邊嘅輸卵管,真係點會咁咖,事後個FD仲要講返比個水晶佬講中左,我先醒起...真係有D驚驚

沒有留言:

張貼留言