2012年11月23日 星期五

放胎後的-第9天

  今日心情非常非常之沈重同低落,因為由昨晚開始到而家所有肚脹無晒,隨之而來嘅係一陣陣嘅 M痛feel,我同我d朋友講,佢地話就算有左都會有谷M feel,但我自己好清楚呢種唔係谷m feel,係嚟m前就開始痛嗰種feel,我雖然知道ivf唔會係一次成功,心裡明白,但到要接受現實時確係困難,亦唔想去接受。

   明天要返勞醫生到覆診,其實已經唔想返啦,知道就嚟都嚟m仲返咩呀,浪費時間。之前睇嗰個水晶佬話我今年一定唔會有bb,唔通又比佢講中,我相信嘅係上帝,點解又要去睇水晶佬,係因為當初嘅迷失,既然係咁又何必在意他的說話,但事實又的確在意,矛盾....

沒有留言:

張貼留言