2012年10月31日 星期三

ivf正式開始

  昨日是M小姐來嘅第一天,所以立即打比偉澤姑娘約左見勞醫生,勞醫生解釋完整個ivf嘅過程比我和老公聽之後就照旦旦,其間我和老公已唸定一連串嘅問題問勞醫生,勞醫生都一一解答晒勞醫生話我有好多旦旦,所以用藥唔洗咁多,每日一針今天才開始第一針,所以今天又要返偉澤學打第一針。

  今日有d唔願起身,因為唔慣咁早起身所以好眼訓,去到偉澤,姑娘就教打針,我同老公都好專心咁學,跟住就要喺姑娘面前打第一支針,姑娘話呢支邊個打,以後就邊個打返,我原本由頭到尾都係唸住自己學打,唸住老公實唔夠膽,其實我自己都有d驚驚地,點知老公自己開口話等佢嚟,佢話驚我緊張同驚,嗰一刻好感動呀,因為我知佢都好驚ga,但為左我都頂住上 到老公臨打落去嗰下我叫左出嚟,因為我見老公臨打落去嗰個動作好似頂飛鏢咁好恐怖呀跟住姑娘唔比我望住,叮一聲就打左啦,一D都唔痛,估唔到老公手世又幾好喎。聽日開始唔洗返偉澤自己喺屋企打,11月3日返去見勞醫生睇下D旦旦進展如何。

1 則留言: