2012年11月24日 星期六

什麼都沒有了

今日陣陣嘅m痛feel依然強烈,一大早去見勞醫生,我同勞醫生講返我呢兩日什麼肚脤都沒有了,成個人好像輕晒咁,只係得返d m痛feel,醫生隨即話oh....唔係好事,再同我照肚,佢話係喎真係咩都無晒,都照驗下孕啦,我話好當然驗完出嚟都係無啦,姑娘就叫我28號再驗,話而家早左幾日可能唔準,我知道呢d都係安慰我嘅說話,我亦都無放在心,只係唔明白中間有咩問題令到bb無法成長=.=

    唔開心一定有,但又無好好好唔開心,我都估唔到今次嘅失敗自己可以咁平靜,無想喊嘅感覺,只係個心有d唔舒服,唔開心,同埋今日唔係咁想返工,我唸我個期望一早放晒落下一次放胎身上,我一早有心理準備知道唔會係一次就得,如果一次就中嗰d真係好好好好采,所以今次先可以咁平靜,反而我睇得出老公唔係咁開心,因為由day 1 開始佢就覺得做ivf一定得,仲要係一放落去就得,所以佢滿有信心之下咪好失望囉,仲問我點解會咁,我真係答你唔到,我都想知....=-=

  醫生話今次唔中要停一個月,即係話要2013年先做可以放雪bb啦,都好,呢個月我要好好放縱大吃大喝...哼...

1 則留言: