2013年11月24日 星期日

不懂安慰

        今日聽到我一位要好朋友嘅壞消息,佢和老公不設房已經有一年了,因為自己有經驗嘅關係,早喺半年前我已經開始叫佢做檢查,好好彩我呢位好朋友一切都正常,不過佢叫佢c6驗精,c6一直都唔肯去驗,直到最近已將近人年時間仍未有聲氣,朋友一直問我會唔會真係c6d精有問題,我一直安慰佢,一日未驗一日都唔好打定輸數,可能無事呢,但其實我內心一直都覺得好大機會係d丁丁有問題,直至最近佢老公終於肯去驗精,等結果呢兩人我亦好緊張,因為我清楚知道我呢位朋友無能力及心理亦無可能會做到IVF,而政府亦唔會同佢做,因佢排得政府嚟已經過咗可做嘅年齡,所以我真係唔想佢有咩問題,亦唔想佢受我所受嘅苦,所有我真係好緊張,結果出咗嚟,朋友老公d丁丁個活躍度唔夠,其他都ok,咁亦則係話佢唔須要做到IVF呢步,IUI都幫到佢,咁樣都好D,唔係最壞嘅情況,但係我朋友當然好唔開心啦,作為過來人嘅我竟然唔識得點安慰佢先對佢係最好的,同佢講唔好放棄?叫佢睇下我而家咪幾好?我應該講咩說話去支持佢呢,我怕觸動到佢,你們明白嗎?我想搵返一D做IUI嘅BOLG友,比佢睇返人地嘅BOLG同經歷等佢唔洗害怕同迷茫,但係呢個BOLD根本就好難睇返,希望佢自己找到可出發嘅出路啦......

6 則留言:

  1. 我第一個諗起Mimi 吉同snow. 醫生話唔好俾睪丸過熱都會有改善,著鬆身褲

    回覆刪除
  2. 我本想比我個舊blog你朋友睇, 但私有化之後依家我add唔到佢做朋友睇唔到了, 而我個新blog因為我有熟人會睇, 所以都關閉了iui既post唔想外人睇, 你唯有叫佢睇下我個新blog欣欣b幾開心啦, 或者你叫佢email我, snowsnow127@hotmail.com, 我好歡迎答佢, 或者睇babykingdom想生bb板, 都好多資料.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都係想找你同mimi之前做iui嘅嘢比佢睇鼓勵下佢,但係佢睇唔返,而家個bolg真係難搞

      刪除
  3. 其實最主要係睇你朋友識唔識點諗啦,就算你再多的安慰,再多睇人地d blog自己都諗唔通都冇用o架,只緊要都係靠自己去放鬆,識係好方面諗,咁先好快會成功o架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得睇人d bolg好有用咖,我當初都係睇人d bolg令自己舒服咗好多,再加上識咗一班同道中人嘅戰友令自己可以發洩好多唔好情緒,因為咩都講得

      刪除