2013年11月13日 星期三

私家產檢

        好耐無寫BOLG啦,講下自己嘅近況先,11月12日嗰日去咗私家嗰邊做產檢,2小B一切正常,醫生話2小B女而家大約重2磅幾,如果進展一直良好去到生嗰時2小B應該會有5、6磅,如果係咁就太好啦,我最近聽好多孖B媽咪講返嘅經驗都係唔足月出世,好擔心B女嘅健康,希望2小B一直叻叻落去,未到36週都唔出嚟住HAHA,同埋我私家產檢已經再無找DR.SO啦,因為佢無期同我接生,不過佢都好好,最後一次產檢時都好有耐性同我講要注意D咩,小心D咩,唔好做D咩,同埋我之前睇新聞發現原本劉華夫婦都係睇DR.SO咖,DR.SO咁叻又一D架子都無,我都好有幸自己誤打誤撞之下遇到呢一位好醫生。不過話說回頭,喺DR.SO到做產檢係超超超貴,我嗰次喺佢自己診所做產檢,埋單要$2100,我心尺到呢,事後我同老公講返,好采SO醫生唔同我接生,如果唔係咁落去要破產...哈哈哈

        講返我而家睇嗰個私家醫生係朋友介紹的,叫盧永傑醫生,朋友剛剛找佢接生完都唔錯,手細幾好,產檢收費亦算合理,大約$800到,我原本唸住如果DR.SO唔幫我接生我就會去QE生,之但係係因為我一直以為我孖胎QE會同我開刀,但原來唔係我,我問QE佢話一般情況下係要我自然生,唔得先會開刀,經過我地一段時間嘅考慮後決定唔博,所以決定去私家找盧醫生幫我開,當然2小B要夠36週先可以去私家生啦,如果唔係都要去返QE的,所以我前兩日去咗仁安落咗一萬元訂留床位,又幾好喎,仁安嗰到話,如果到時我36週前生的話係一定要去返政府生咖嘛,咁佢地會退返$9000比我咖喎,唔錯唔錯,用$1000買多個保險令我安心咗好多^^

         

9 則留言:

  1. 哇,Dr So產檢真系收得好貴喔!希望兩個小B女系媽媽個肚度留耐D,過左36周先好出來喇,加油啊!

    回覆刪除
  2. B女乖乖, 一定要留到36週先出黎呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀lovebaby,點解我喺你個bolg留唔到言同add唔到你做朋友嘅?

      刪除
    2. 可能我個blog既template有d問題!
      等我改改佢先!

      刪除
  3. 好野,終於聽到你講2小b女的消息呀。以家已經2磅幾好好呀,2小b女要繼續努力呀,留到足月先好出泥呀,加油

    回覆刪除
  4. 好開心又聽到你消息呀. 加油, 36周好快到.

    回覆刪除
  5. 好耐無你消息,好掛住你呀!

    回覆刪除