2013年11月24日 星期日

27W政府產檢-飲糖水

    11月21日又係一早8點鐘去到QE,前一晚12點後唔準食嘢,只可飲水,經過上一次經驗之後我一起身就飲咗好多水,去到QE姑娘同我抽第一次血,OH...都係話抽唔到,但支針一攞起D血就出來了,姑娘同我講唔好意思,我地為有再抽過,都係同一姑娘,事件又案件重演,好彩抽第二次抽到,抽完之後立即去格離房飲糖水,今次無第一次飲完咁辛苦,如是者等咗兩個鐘後再抽第2次血,期間我入咗房見醫生,由於我孖胎關係,每次政府產檢都會見醫生同照BB'S,呢個醫生完全唔掂,我指住個肚某一位置同醫生講,醫生我呢個位點解成日都痛嘅?怕唔怕咖?有無事咖?醫生望都無望我就話,駝兩個係咁咖啦,正常咖....會唔會有D求其呢,你望下我指住邊到都好呀大佬,佢咁嘅行為我已經無心機再睇落去,就係咁就完成咗一個有D求其嘅產檢,約咗3星期後再回去檢查,明天收唔到電話,如無意外就正常啦!
   
     做完產檢之後同老公去咗一田掃BB用品,迫到呢,都唔理得咁多,我買咁多嘢平好多嘛,是日買咗奶瓶8-9安士8個、4-5安士4個、消毒奶煲、奶瓶拑、暖奶器、嬰兒床、床圍、BB車、揹帶、仲有好多好多....數之不取.........衝呀^^

10 則留言:

  1. 一田。。。又特價日?你托2 個都搶到咁多嘢,勁!

    回覆刪除
  2. 一田周末真系好多人嘎,簡直逼爆。我會鐘意選擇閑日去果度買耶。
    公家產檢咁求其,你會唔會去私家檢多次?

    回覆刪除
  3. 咁逼你都去, 唔驚逼親BBS. hahaha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,我攬實個肚迫入去^^唔見你個bolg有寫嘢嘅?你近來點呀?

      刪除
    2. 早輪公司網絡block曬, 無得上, 黎輪又無乜心情...., 好多野煩...... 所以無寫過野. 好期待你2個B女出世呀, 好想快啲見到佢地. 快啲過年啦. hahaha.....

      刪除
  4. 好野好野, 好期待見到2b女呀, 你同佢地買靚衫扮靚, 一定駛唔少$, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...已經買咗好多,我媽叫我好收手啦...haha

      刪除