2013年12月7日 星期六

29w肉照

     今日29w啦,d日子又開始慢起上嚟,因為呢兩日個肚下邊成日都痛,瞓覺又痛,成日都瞓唔到,我問過d朋友佢地話係咁嘅,叫我唔洗擔心,同埋我12號都見醫生,到時再問下醫生先,之前同bolg友mimi吉講我28w到放張相上嚟比佢睇,而家分享下比大家睇我張肉照先^^


12 則留言:

  1. 嘩...好大個肚呀,同我以家差唔多呀。Twins果然勁d呀,唔知到生個陣會有幾多吋呢??
    肚下邊成日痛? 會唔會twins掉咗頭,個頭頂住某d位所以痛? 不過應該冇乜野概,到時記住問下醫生點講啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話正常喎,我問過D媽咪朋友,佢地話佢地7個月後都係咁,痛到生,叫我唔洗擔心

      刪除
  2. WA!!真係好大個肚!!
    孖b媽加油!!

    回覆刪除
  3. 嘩, 好大個肚呀, 但你點可以得個肚大, 隻手仲咁瘦架, 真係羨慕死人啦!

    回覆刪除
  4. 嘩, 超勁呀, 好大個肚!! 但你真是長肚自己唔長肉. 勁....

    回覆刪除
  5. 超大個肚呀, 但仲可以咁瘦, 勁

    回覆刪除
  6. 我都希望我是長胎唔長肉,BB肥肥白白、健健康康^^

    回覆刪除
  7. 嘩~ 我而家先上o黎睇返你個blog, 你個肚好大呀!!

    回覆刪除