2013年8月21日 星期三

抽絨毛

                  8月19日一早去到QE等見醫生,等咗一陣入到去見到個醫生即刻唔想做,心唸點解唔係上次個醫生嘅,上次嗰個好似有經驗好多好多,呢個醫生咁後生好驚囉,佢同我解釋完一輪之後我都拿唔定主意,呢個時候再有一位女醫生講嘢,好似像樣一些,女醫生講完一輪嘢之後話不如我地再照下bbs先啦,可能位置唔啱,唔適合抽絨毛講咁多都無用,我話咁好啦,我叫c6喺呢段時間快d唸下抽唔抽,當女醫生照完一輪呀bs之後,佢話位置合適抽,喺照個過程入面我見到bbs郁嚟郁去d動作好得意,有一個好似喺到啜梗手指咁,女醫生仲同我講呀b心臟都ok,仲比我聽bbs心跳聲,最後我地都決定做埋抽絨毛,心理安樂d,之後兩個醫生一齊幫我做,原本只係幫我打止痛針唔係麻醉針,所以係有感覺嘅,抽第一個bb嗰時係痛嘅,但我忍受到,到抽第二個bb時係好痛好痛好痛,我痛到叫咗出嚟,醫生幾好有安撫我,佢話因為我抽完第一個bb時子宮收縮咗,所有抽第2個bb係會痛好多好多好多,大家係咪好出奇點解兩個bb都要抽,我都有問過醫生,佢話抽就要抽晒兩個,所以我無得選擇,抽完之後我坐返喺出面休息,因為我真係痛到行唔到,最後我休息咗一個鐘先離開醫院,由醫院行去停車埸只係10分鐘路程已叫我好吃力,返到屋企食完嘢瞓咗兩個鐘仲係痛,所以第2日都無返工,今日好返好多啦,可以返工了,但醫院還未電我,好緊張呢
         醫院話正常佈告要3星期才出,但如果我自費的話3日就出到,有無問題都會電我佈告,毫無疑問我當然選擇自費唔洗驚餐屎啦,抽一個b要$1300,所以今次收費我係$2600,我唸聽日應該會電我咖啦....等我好消息


1 則留言: