2014年1月9日 星期四

34w啦

   今日已經34w啦,就嚟可以同大細B見面啦,今日去咗QE產檢,醫生話BB而家大約各5磅左右,醫生今日亦都幫我約定開刀時間啦,本來佢話要年30開刀,因為新年後沒位爆晒啦,我同醫生講:唔係喎上次個醫生話可以新年後咖佢仲話唔會無位,經過一輪交涉之後醫生最終定實2月5日開刀,前一晚4號入院,好嘢,終於可以過埋年,希望兩小B合作啦,另外姑娘比預約紙我嘅時候同我講,話同我講聲孖胎係無得老公陪產嘅,雖然係有小小失望,不過算數啦,平咁多都唔好要求太多啦,開心期待兩位小馬女嘅來臨^^

10 則留言:

  1. 2 個平均就好,我有個朋友嘅朋友,ivf 孖胎一男一女,一個5 鎊,一個2 鎊。。。34 周啦,緊張嗎?

    回覆刪除
  2. 好野, 好快就會見到twins啦,好 期待呀

    回覆刪除
  3. 幸福都泄, 我地都要接返啲先. hehehe.... 唔得閒都要記得影啲相黎睇下.

    回覆刪除
  4. 好快就見到2位小公主啦, 加油加油!

    回覆刪除
  5. 加油呀. BBS 都好叻叻有5磅, 記得到時影多D相比D EE 睇..

    回覆刪除
  6. 仲有2個星期咋, 好快可以見到babies喇~~

    回覆刪除
  7. 你bbs好嗎? 你一定好忙啦! 祝她們健健康康! Post d相來分享下啦!

    回覆刪除