2013年5月22日 星期三

針灸

               今日去咗睇傳說中嘅岑醫師,一黎佢問咗我好多問題,有d我忘記了答唁出,列如係,我之前兩次放胎後嘅子宮幾多度? 我:唔記得了,岑再問我輸卵管塞咗有無績水? 我:都唔知喎,我唸無掛,我事實有問過醫生呢個問題,但一直都無直面答我。岑醫師話我咁後生無理由兩次都著床唔到,好小會咁,我心唸...下...我三十有幾咖啦..咁都叫後生算啦...真識講嘢岑醫師
    講回正題
岑醫師問我點解之前兩次做唔搵佢針,我話因此醫生叫我唔好搞咁多嘢嘛,咁而家兩次都唔得,又上網睇過你大名咪嚟試下囉佢話咁你要一星期針兩次,我會盡量幫你,佢真係好熟識我地ivf個過程,不過佢唔係我想像中咁老
.................but.......................原來要針咁多個位...............原本我都好驚下喎...............好不容易我先針完整個過程,突然有感.......做咩自己生個b要受咁多苦嘅...............咁點喎呢條路都要繼續咖啦

1 則留言: