2013年1月15日 星期二

IVF-第二次放胎

            呢排因為電腦壞咗嘅關係完全無得寫BLOG及睇你地D BLOG,我有好又多嘢要講返^^我喺1月11號做咗第2次放胎啦,本來唸住今個月放唔到,點知D時間配合得好好呀,醫生7號才回來,姑娘話如果醫生回來之前排左卵就唔會同我做,醫生回來嗰日其實已經係DAY 14,所以我本來都疊埋心水3月做,點知我7號睇完醫生回來當晚就驗到排卵啦,第日立即再見醫生,勞醫生最後同我驗血,驗完之後就確定在11號放胎啦,真係好彩,醫生遲一日返嚟都無得做
          做完放胎之後打左支安胎針,唔洗塞藥喎,只係15同19號回去打安胎針就可,之後就係等結果,今次放左兩個BB胚胎,希望BB會黐實我唔放啦之但係...........................琴日我換護戰嘅時間....(各位係有D唔好介意)......我聞到護戰上面有D精液味,所以有D擔心BB已經流左出嚟啦不過擔心過後又好快比返D正能量自己,點都仲有一個機會嘛,為有平常心等待結果啦,真係度日如年囉

1 則留言: